FANDOM

Frank Lapidus var helikopterpilot på Kahana. Han slap væk fra øen sammen med Oceanic 6 og Desmond.

Før Øen Edit

Før Øen fløj Lapidus for Oceanic Airlines.

I Lapidus' hidtil eneste flashback ser vi ham sidde i hans stue. Han smider et modelfly ned i et akvarie. På hans TV ser han "Vraget" af Oceanic 815. Seth Norris' lig er på skærmen. Lapidus ringer ind til Oceanic og fortæller dem at det ikke kan være Norris eftersom der ikke er nogen ring på Øen. Damen i telefonen spørger hvordan han ved det. Lapidus svarer at han ved det fordi han skulle have fløjet Oceanic 815 den dag.

På grund af at han ikke nåede flyet blev han alkoholiker men ansat af Naomi Dorrit.

På Øen Edit

Sæson 4 Edit

Lapidus flyver først Daniel, Charlotte og Miles til Øen. De springer ud og Lapidus lander helikopteren. han flyver Sayid og Desmond tilbage til Kahana. Han flyver lidt frem og tilbage med bland andet Keamy.

Da Jack og Sawyer kommer forbi giver Sawyer ham en sav og de løber efter Hurley. Sayid og Kate kommer mens De Andre og Keamy slås. Hurley, Jack og Sawyer kommer lidt efter. De flyver tilbage til Kahana hvor Sun og Desmond hopper på. De skynder sig videre og når det lige inden Kahana sprænger i luften. De styrter ned i havet og blive reddet.

Efter Øen Edit

Sæson 5 Edit

Lapidus bliver ansat hos Ajira Airlines og flyver De Seks Fra Oceanic og Ben tilbage til Øen, ved et uheld.

Han bliver taget til fange af Ilana Verdansky og Bram.

Se Også Edit

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki