FANDOM

In Memory Of... Lost Characters eller Lost But Never Forgotten er en lille film til minde om De forskellige karakterer fra Lost. Filmen er vist under Comic-Con 09.

Filmen Edit

Gary Troup Edit

Den første der ses er Gary Troup. Han ses stoppe op foran motoren for derefter at blive suget in i den. Gary Troup er på i 5 sekunder.

Seth Norris Edit

Den næste er Kaptajn Seth Norris. Man ser ham i cokpitet hvor han bliver flået ud af vinduet. Kaptajn Seth Norris er på i 6 sekunder.

Leslie Artz Edit

Den næste er Dr. Leslie Artz. Man ser ham snakke med Nikki Fernandez. Derefter med dynamit i hånden og han springer i luften. Dr. Leslie Artz er på i 6 sekunder.

Roger Linus Edit

Den næste er Roger Linus. Først ses han stå og nikke. Han ses derefter sigte med et gevær. Derefter ses han gasses af Benjamin Linus. Roger Linus er på i 7 sekunder.

Tom Friendly Edit

Den næste er Tom Friendly. Først ses han tage sit skæg af. Han ses derefter putte noget i munden. Derefter blive skudt. Tom er med i 6 sekunder.

Ethan Rom Edit

Den næste er Ethan Rom. Han ses først stå og smile. Derefter blive skudt. Ethan Rom er med i 5 sekunder.

Ana Lucia Cortez Edit

Den næste er Ana Lucia Cortez. Der ses to klip hvor hun smiler. Derefter et hvor hun bliver skudt. Ana Lucia Cortez er med i 8 sekunder.

Elizabeth "Libby" Smith Edit

Den næste er Elizabeth "Libby" Smith. Hun ses først stå sammen med Hugo "Hurley" Reyes. Derefter ses hun vende sig om. Derefter ses hun blive skudt og derefter bliver hendes øjne lukket. Elizabeth Smith er med i 9 sekunder.

Nikki Fernandez & Paulo Edit

De næste er Nikki & Paulo. de ses først stå og kysse. Derefter ses de blive begravet og derefter ses Nikki's øjne åbne. Nikki & Paulo er med i 5 sekunder.

Karl Martin Edit

Den næste er Karl Martin. Han ses gå og holde pause for derefter at blive skudt. Karl Martin er med i 6 sekunder.

Danielle Rousseu Edit

Den næste er Danielle Rousseau. Hun ses sidde med Alexandra Rousseau for derefter at blive skudt. Danielle Rousseau er med i 6 sekunder.

Alexandra Rousseau Edit

Den næste er Alexandra Rousseau. Hun ses først græde. Derefter blive skudt. Alexandra Rousseau er med i 5 sekunder.

Shannon Rutherford Edit

Den næste er Shannon Rutherford. Hun ses først tage sol. Derefter blive skudt. Shannon Rutherford er med i 11 sekunder.

Boone Carlyle Edit

Den næste er Boone Carlyle. Han ses først i flyet. Derefter Kramme Shannon Rutherford. Derefter ses han kigge kritisk. Derefter i Smuglerflyet som styrter ned. Voone Carlyle er med i 9 sekunder.

Mr. Eko Edit

Den næste er Mr. Eko. Han ses først stå og kigge. Derfter ses han dø. Mr. Eko er med i 10 sekunder.

Michael Dawson Edit

Den næste er Michael Dawson. Han ses først i flyet. Derefter på stranden og så på Tømmerflåden. Derefter på Kahana. Michael Dawson er med i 8 sekunder.

Charlie Pace Edit

Den sidste er Charlie Pace. Han ses snakke med Claire Littleton. Derefter ses han skrive på sin hånd. Derefter spille Golf. Derefter køre i bil. Derefter side på stranden. Derefter ses han dø. Charlie Pace er med i længst tid. Han er med i 68 sekunder.

You're Lost But Not Forgotten Edit

Til sidst i flimen står der "You're Lost But Not Forgotten".

Hele filmen varer 3 minutter og 30 sekunder.

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki