FANDOM

Steve01

Steve Jenkins
[[Image:{{{Image}}}|Steve Jenkins|250px]]
Først set
Var med i
{{{Appearances}}}
Nævnt i
{{{Mentioned}}}
Afsnit som handler om Steve Jenkins

{{{Centric}}}
Navn
Steve Jenkins
Også kendt som
{{{AKA}}}
Fødselsdag
Dødsdag
({{{DeathEp}}})
Kommer fra
{{{Place}}}
Profession
{{{Profession}}}
I Australien...
?
På flyet...
?
På øen...
{{{IslandReason}}}
Familie medlemmer
{{{Family}}}
Forbundet med
{{{Link}}}

[[:Category:{{{Images}}}|Billeder]]

Wiki
Den engelske Lostpedia har en artikel om Steve Jenkins som hedder:

Steve Jenkins var en af de overlevende fra Midter-sektionen af Oceanic Flight 815. Han bliver ofte forvekslet med Scott Jackson. Det blev en "Running Joke" i Lost.

Før Styrtet Edit

Dustin Watchman som spiller Scott Jackson og er stand-in for Jack siger at Steve og Scott var venner inden flystyrtet. Steve var på samme hotel som Michael og Walt.

På øen Edit

Sæson 1 (Dag 8-44) Edit

Steve og Scott var meget sammen på øen, hvilket gjorde at folk tit tog fejl af dem. Steve sover nær Sawyer og Tracy. Steve og Scott blev på stranden da Jack besluttede at flytte til Hulerne. På dag 8, da hulen faldt sammen, var Steve sammen med Scott og Jerome. Da Michael spurgte om de ville hjælpe tog han fejl af ham og Scott.

Steve og Scott var også med til Hurleys golf-tunering.

Da Claire blev angrebet i Hulerne hjalp Steve og Scott, Hurley med at finde en mulig overfaldsmand. Næste dag så man Steve og Scott folde tøj sammen på stranden.

Dagen efter så man Steve da Jack spurgte om nogen havde set Ethan. Dag 28 fandt man liget fra Scott Jackson på stranden.

Steve var med til Boones begravelse.

Steve var der da Rousseau kom ind i lejren og advarede om De Andre. Steve var der også da tømmerflåden skulle sættes i vandet.

Sæson 2 (Dag 46-64) Edit

Hurley brugte Steve som eksempel da han skulle fordele maden fra Svanen. Steve var sammen med Craig.

Få dage senere snakkede Steve med Rose. Få dage senere sagde Steve ja til at være med i den Army som Ana Lucia og Jack havde startet. Man fandt ud af at Steve sov tæt på Sayid.

Da Bernard ville bygge et S.O.S. skilt spurgte han om Hurley ville hente "Jenkins" hvilket referede til Steve. Steve hjalp men gik igen.

Sæson 3 (Dag 76-84) Edit

Da Kate og Sawyer kom tilbage var Steve der. Nogle få dage senere så man Steve på vej til teltene.

Sæson 4 (Dag 91-100) Edit

Steve gik med Lockes gruppe til Barakkerne. Steve overlevede angrebet fra folkene fra Kahana. Mange troede det var Steve der blev skudt, mens han snakkede med Sawyer, men det var i virkeligheden Doug.

Steve02

Se Også Edit

Ubesvarede SpørgsmålEdit

For teorier se Steve Jenkins/Teorier.

  • Hvorfor var han i Australien?
  • Hvorfor var han på flyet?

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki